Маркетингови проучвания
Проучвания на марките, продуктите и рекламната ефективност.
Проучвания на удовлетвореността на клиентите.
НАСОКА Ви предлага проучвания, чрез които:
- да разширите бизнеса си;
- да привлечете нови клиенти и да повишите удовлетвореността на настоящите;
- да намерите пазарни ниши и да оползотворите максимално ефективно възможностите, които пазарът предлага;
- да увеличите приходите и продажбите си.
Предложението на НАСОКА включва:
- Проучване на пазара – характеристики на пазара, сравнителен анализ и анализ на конкуренцията;
- Проучване на продукта – нов или вече въведен – търсене и конкурентоспособност на продукта, силни и слаби страни на продукта, продуктови тестове;
- Проучване на продажбите – обем, потребителски навици, нагласи и очаквания;
- Проучване на рекламата – предварителни тестове на рекламни концепции, обхват и комуникационни канали, оценка на въздействието и ефективността на рекламата;
- Проучване на потребителите – профил (социално-икономически характеристики на потребителите), удовлетвореност, лоялност и мотивация.